21 de julio de 2014

SALVAJE.











Good morning! How your summer going? I hope you're enjoying all these months and your holiday! I, in a couple of weeks I´ll escape to my special paradise, my village and my mountains, those who know me know what that means to me. I can´t wait to spend a few days with my people =)

Today I show you this summer top that I've made in last weeks, I bought the fabric last summer in Madrid, and by its fall and lightness I wanted to make something fresh for summer, perfect for the day with a jean or to carry to the beach or the pool because the fabric and the print may not fit best at this time of year. Do you like?

These weeks I continue working on new clothes that I will show you little by little, as you know, unlike most bloggers, I make my own clothes, and that takes time, so I can´t  update all what I would like, but in that is the difference! ;)

Happy week!

* SS top, H&M jeans, Pull & Bear necklace and Lefties shoes (old).

Buenos días!!! Que tal va vuestro veranito?? Espero que esteis disfrutando todos de estos meses y de vuestras vacaciones! A mi ya me queda poquito para escaparme unos días a mi paraíso particular, mi pueblo y mis montañas, que los que me conocen saben lo que significa para mí. Que ganas tengo de pasar unos días con los míos!!!=) 

Hoy os muestro este top veraniego que me he hecho en las últimas semanas, el tejido lo compre el verano pasado en Madrid, y por su caída y ligereza quise hacerme algo fresco para el verano, ideal para el día con unos vaqueritos o para llevar a la playa o a la piscina, ya que el tejido y el estampado no puede encajar mejor en esta época del año. Os gusta??

Estas semanas sigo trabajando en nuevas prendas que os iré enseñando poco a poco, como sabéis, lo que me diferencia de la mayoría de las bloggers es que la ropa me la hago yo, y eso lleva su tiempo, por lo que no puedo actualizar todo lo que me gustaría, pero en eso se marca la diferencia! ;)

Feliz semana!!

* Top de SS, vaqueros de H&M, collar de Pull & Bear y zapatos de Lefties (old).

                                     XoXo
                                      SS

No hay comentarios:

Publicar un comentario